Ota yhteyttä
APL Balance Oy
Ota yhteyttä
Askeleet APL Balancen asiakkaaksi
1. Tapaaminen
Kartoitetaan yhdessä lähtötilanne ja tarpeet. Sovitaan palvelupaketista, työnjaosta, hinnoittelusta sekä aikataulusta.
2. Sopimus
Suoritamme tilitoimistopalvelun siirron puolestasi.
3. Käyttöönotto
Huolehdimme sähköisen järjestelmän ja palveluiden käyttöönotosta sekä siirrämme tarvittavat tiedot.
4. Koulutus
Koulutamme sinut helppokäyttöiseen järjestelmään ja olemme tukenasi käytön aloituksessa.
5. Valmis palvelu
Käytössäsi sähköinen kirjanpito-ohjelma, ammattitaitoinen kirjanpitäjä ja asiantuntijatiimin tuki.
Toisin kuin usein luullaan, tilitoimiston vaihdon ei tarvitse ajoittua vuoden tai tilikauden vaihteeseen. Vaihdon voi tehdä koska tahansa.